Nowy producent Tigera startuje z jego promocją

Maspex Wadowice ruszył z kampanią napojów energetycznych Tiger pod hasłem: "Tiger. Power is Back".

Kampania telewizyjna obejmie wszystkie największe stacje telewizyjne. Każdy z 30-sekundowych spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki "sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia".

Wraz z kampanią TV startuje strona internetowa Tigera oraz profil marki w Facebooku, gdzie – jak zapowiada producent – prowadzone będą intensywne działania promocyjne z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na tej platformie.

Jak zapewnia Dorota Liszka, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Maspex Wadowice, spożycie  Tigera na rynku się nie zmieniło i nadal jest on zdecydowanym liderem z przewagą nad pozostałymi producentami, zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym.

– Oczywistą rzeczą jest, że przy zmianie licencjobiorcy udziały się podzieliły, ponieważ nasza firma rozpoczęła sprzedaż napojów Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego, a na rynku obecne są jeszcze napoje poprzedniego licencjobiorcy (FoodCare – red.) – tłumaczy Dorota Liszka. Gdy jednak zapasy napoju FoodCare się skończą, na półkach pozostanie tylko jeden Tiger i wtedy – jak wyjaśnia Liszka – sytuacja stanie się klarowna.

Zapewnia także, że właśnie dobra sprzedaż Tigera na rynku zdecydowała o zaplanowaniu dla tej marki dużej kampanii promocyjnej.

Od marca br. FoodCare ma zakaz produkcji, promocji i wprowadzania do obrotu wszystkich napojów z oznaczeniem Tiger na czas trwania procesu (chodzi o spór, która firma ma prawo do marki Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego). Termin rozprawy nie został jeszcze wyznaczony.