Produkty z Biedronki liderami kategorii

Sprzedaż niektórych produktów w sieci 1746 sklepów działających w ponad 700 miastach i miejscowościach zapewnia im 1. miejsce w kategorii w skali kraju.

- Wiele naszych produktów zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży w swoich kategoriach na rynku - mówi Tomasz Waligórski, szef zakupów w Jeronimo Martins Dystrybucja. Wymienia takie kategorie, jak olej spożywczy, mleko UHT, woda i chipsy, w których produkty własne Biedronki są liderami.

W ponad 1000-asortymentowej ofercie tej sieci dyskontowej są też produkty markowe.  - Ich asortyment zmienia się, choć większość to stałe pozycje - tłumaczy Tomasz Waligórski. Biedronka współpracuje z ponad 150 producentami, którzy dostarczają jej brandowe artykuły.

Produkty pod markami własnymi stanowią w Biedronce ok. 57 proc. sprzedaży, niespożywcze - około 6 proc., natomiast świeże - 15 proc.