Krakus w dawnej etykiecie

Animex wystartował z jubileuszową promocją konsumencką marki Krakus z okazji 60-lecia jej istnienia.

Animex uruchomił stronę internetową www.smakihistorii.pl oraz ruszył z dwoma konkursami konsumenckimi, w których można wygrać m.in. wycieczkę do USA. Oprócz tego wydana zostanie książka zawierająca opowieści wspomnieniowe dotyczące produktów marki Krakus.

Obchody jubileuszowe widoczne będą także na półkach sklepowych, gdzie pojawi się limitowana edycja szynki Krakus, najbardziej rozpoznawalnego produktu marki. Puszkę ozdobi etykieta w dawnej szacie graficznej z napisem „Krakus – Polish ham”.

Animex to największy w Polsce producent mięsa i przetworów mięsnych. W portfolio firmy oprócz Krakusa znajdują się także takie uznane marki, jak Morliny, Berlinki, Morlinki, Yano i Mazury.

Markę Krakus budują trzy kategorie produktów: kiełbasy suche z kabanosami, wędzonki z "absolutnym hitem rynkowym" szynką wędzoną-pieczoną oraz konserwy. Firma zamierza wprowadzać nowe produkty pod tą marką, ale na razie nie ujawnia szczegółów. Krakus to marka premium, cenowo pozycjonowana powyżej średniej rynkowej.