Konferencja HANDEL 2011

Najważniejsze spotkanie branży - 20 października w Warszawie.

Kryzysy, recesje i spowolnienia rozwoju wstrząsają gospodarkami, a wraz z nimi zmieniają się zachowania konsumentów. Detaliści i producenci muszą szybko dostosowywać się do tych zmian. Im robią to dłużej, tym trudniej zachować im rynkową pozycję. Chcąc rozwijać się, muszą nie tylko reagować na zmiany, ale też przewidywać te, które nastąpią w najbliższej przyszłości. Nie tylko w skali lokalnej, ale też krajowej czy wręcz globalnej.

Dokąd zatem zmierza handel na świecie? Jaki będzie rynek detaliczny za kilka lat w Polsce? Jak wygrać na zmieniającym się rynku? Na te pytania odpowiedzi uzyskają uczestnicy konferencji, którą organizuje Handel Extra i miesięcznik "Handel".

Wśród prelegentów będzie Milos Ryba, senior retail analyst Planet Retail.

 

 

 

Konferencja "HANDEL 2011. Siła firmy - jak wygrać na zmieniającym się rynku" odbędzie się 20 października w Warszawie. Więcej informacji na www.handel.media.com.pl