Princessa bardziej kobieca

Nestle Polska rusza dziś z kampanią telewizyjną odświeżonej Princessy.

Emisja spotów pod hasłem „Bo jesteś wyjątkowa” jest kolejnym etapem realizacji nowej strategii dla marki Princessa, która w ostatnich miesiącach została poddana relaunchowi.

Metamorfoza objęła osiem wafelków Princessa (wersje standard i maksi): mleczny, czekoladowy, orzechowy i kokosowy. Producent zmienił recepturę wafelka, dodając więcej czekolady.

Princessa jest drugą najczęściej wybieraną przez konsumentów marką wśród wafli w czekoladzie. Co roku Polacy kupują prawie 115 mln wafelków Princessa.

Grupę docelową nowej kampanii stanowią przede wszystkim kobiety. Jej celem, jak informuje Nestle Polska, jest wzrost sprzedaży wafelków Princessa i ich udziału w rynku, ale przede wszystkim zaproponowanie konsumentom lepszego jakościowo produktu.

Kampanię telewizyjną uzupełniają: materiały POS, artykuły w prasie branżowej oraz działania PR. Kampania potrwa do końca października 2011 r.