Łowicz w TV, sieci i prasie

Wystartowała pierwsza silna kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek nowej linii mokrych fiksów Łowicz Dziś na obiad.

Jak informuje Agros Nova, to jedna z w największych kampanii Łowicza w ostatnich kilku latach, realizowana za pośrednictwem wszystkich kluczowych kanałów komunikacji z konsumentami. Kampania obejmie bowiem telewizję, internet i prasę kolorową.

Jej celem jest poinformowanie Polaków o pojawieniu się w sprzedaży Łowicz Dziś na obiad oraz komunikacja kluczowych korzyści wynikających z jego użytkowania.

Łowicz Dziś na obiad to nowy koncept, którego - jak zapewnia producent - nie można porównać z żadnym innym dostępnym na rynku. Produkt ten łączy cechy fiksów znanych z kategorii dań w proszku z formułą mokrego sosu. Przede wszystkim, podkreśla Agros Nova, jest to danie do samodzielnego przygotowania, ale z gotowym pomysłem i bazą do jego przyrządzenia.