Siesta od Jutrzenki buduje pozycję

Wprowadzona do sprzedaży 1,5 roku temu nowa na rynku marka bakalii zajmuje już 4. miejsce w swojej kategorii.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozycji, jaką zajmuje obecnie Siesta, ale nadal pracujemy nad rozwojem tej marki  – powiedziała Joanna Kozakiewicz, dyrektor marketingu Jutrzenki Colian.

Podkreśla, że Siesta zajmuje czwarte miejsce - ex aequo z konkurencyjną marką Helio - na rynku bakalii w ujęciu wartościowym (Jutrzenka Colian za MEMRB, V-VI 2011 r.). Oznacza to, że wprowadzona na rynek zaledwie 1,5 roku temu ustępuje miejsca jedynie największym graczom: Bakallandowi, Vog Polska (Kresto) i markom własnym.

Jan Kolański, prezes Jutrzenki Colian, już zapowiada, że z czasem Siesta awansuje na pozycję wicelidera rynku. Ma to być możliwe zarówno dzięki wzmożonym działaniom marketingowym, jak i rozbudowie dystrybucji marki, zwłaszcza w sieciach handlowych.