Oshee w natarciu

Oshee Polska, producent niegazowanych napojów witaminowych Oshee, buduje świadomość marki wśród konsumentów.

Flagowym produktem Oshee Polska jest napój izotoniczny Oshee, który po Powerade (Coca-Cola) jest drugą najchętniej kupowaną marką w tej kategorii. Wczesną jesienią planowana jest nowa odsłona izotoników Oshee, choć firma na razie nie zdradza szczegółów.

Jednocześnie Oshee Polska planuje wsparcie sprzedaży dla obecnych na rynku od 2009 r. niegazowanych napojów witaminowych Oshee Vitamin Shot. Właśnie opracowywany jest plan działań marketingowych dla tej marki, która na razie nie ma bezpośredniej konkurencji na półce.

Jak zapewnia producent, napoje te nie mają nic wspólnego z tradycyjnymi napojami energetycznymi. Są to funkcjonalne produkty, które mają orzeźwiać i przywracać siły witalne, głównie dzięki obecności w składzie żeń-szenia i imbiru.