Abramczyk: wielojęzyczne etykiety
Bydgoski producent ryb zamierza wprowadzić do polskich i międzynarodowych sieci handlowych wielojęzyczne etykiety na opakowaniach swoich ryb.
Informacje dotyczące produktu będą przetłumaczone na języki angielski, czeski, słowacki, węgierski oraz litewski. Ujednolicone opakowania wejdą do obrotu w ciągu kilku najbliższych miesięcy, sukcesywnie zastępując obowiązujące.
- Zmiany wynikające ze wzrostu eksportu naszej firmy mają na celu zachowanie płynności sprzedaży i dostępności produktów rybnych, a także minimalizację kosztów – tłumaczy Maciej Choiński, specjalista ds. obsługi klientów sieciowych w spółce Abramczyk.
Z czasem planowane jest wprowadzenie wielojęzycznych etykiet opakowań owoców morza. Na razie podczas prac projektowych firma odświeżyła szatę graficzną opakowań, dostosowując ją do "światowych" standardów.