Winiary wspierają sprzedaż zup

Lider zup do gotowania rusza pod koniec września z nową akcją promocyjną.

Będzie to druga odsłona kampanii “Zupy to nasza specjalność” – pod hasłem “Zupa jak malowana”. Kampania ma na celu promowanie zup jako wartościowego posiłku.

Jesienna edycja będzie trwała do końca października. Obejmie działania na internetowej stronie Winiar poświęconej zupom, a także promocje konsumenckie w wybranych sieciach handlowych. Kampania będzie też wspierana w radiu RMF FM i w prasie kobiecej.

Winiary z 69,9-proc. udziałem wartościowym i 69,2-proc. ilościowym (kwiecień 2010 – maj 2011, Nielsen) są liderem rynku zup do gotowania w obu ujęciach.

-      - Najlepiej i najszybciej sprzedającą się linią pod marką Winiary są zupy standard Nasza Specjalność oraz linia zup Ekspresowych, w tych segmentach też jesteśmy niekwestionowanym liderem – mówi Beata Bednarek, group product manager w dziale wyrobów kulinarnych Nestle Polska.

W portfolio marki Winiary jest 28 zup w czterech liniach: Bukiet Warzyw, Jak u Mamy, Nasza Specjalność, Zupy Ekspresowe oraz Instant.

Beata Bednarek podkreśla, że rynek zup jest w Polsce stabilny. Okresy zwiększonej sprzedaży – Boże Narodzenie i Wielkanoc – występują każdego roku.