Wawel poszerzy asortyment

40 mln zł przeznacza w tym roku na inwestycje.

Środki te mają przyczynić się do wzrostu wydajności i rozszerzenia asortymentu. Zapowiedział to Dariusz Orłowski, prezes Wawelu, komentując wyniki spółki za I półrocze.

Przychody ze sprzedaży były większe o 20 proc. w stosunku do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 193,5 mln zł netto. W I kwartale przychody wyniosły 108,2 mln zł – wzrost o 21 proc., w II – 85,3 mln zł, wzrost o 19 proc. I półrocze spółka zakończyła z 22,1 mln zł zysku netto (wzrost o 17 proc.).

- Rosnące przychody są zarówno wynikiem rosnącej konsumpcji, jak i intensyfikacji działań promocyjnych – powiedział prezes Orłowski. Dodał, że wpływ na dobre wyniki spółki mają też oferty okolicznościowe, coraz lepiej oceniane przez konsumentów.