Kolporter rozwija sieć convenience

Firma szuka pracowników i franczyzobiorców dla swojej sieci Dobry Wybór.

Kolporter zapowiada, że w ciągu roku chciałby powiększyć sieć Dobry Wybór o 50 nowych placówek. Obecnie pod tym szyldem działa 12 sklepów.

- Chętnie podejmiemy współpracę z osobami, które mają doświadczenie w handlu artykułami spożywczymi. Poszukujemy również sklepów chętnych do przyłączenia się do naszej sieci - mówi Tomasz Brzeziński, dyrektor pionu Dobry Wybór Kolportera.

Dobry Wybór to sieć samoobsługowych sklepów spożywczych o powierzchni od 90 do 200 mkw., zlokalizowanych na osiedlach mieszkaniowych i przy głównych ulicach. W ofercie mają podstawowe produkty oraz możliwość opłacenia rachunków, zakupu doładowań pre-paid i kuponów Totalizatora Sportowego.

- W bieżącym roku poziom obrotów w sklepach Dobry Wybór wzrósł o ponad 15 proc. w przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sprzedażowej. Wzrost obrotów to wynik między innymi naszej elastyczności  w zaopatrzeniu – twierdzi Tomasz Brzeziński. Dodaje, że Kolporterowi udało się pozyskać nowych lokalnych dostawców, np. warzyw i owoców, ale rozpoczął również współpracę ze znanymi producentami, takimi jak Danone.