Nowy brand Mlekovity

Przeznaczoną dla dzieci linię produktów Mia Mu producent wprowadza właśnie na rynek.

Na razie są to jogurty w czterech smakach, sukcesywnie mają pojawić się kolejne produkty: serki homogenizowane, również w czterech smakach, oraz sery twarde plasterkowane gouda i mazdamer. Plastry mają być cieńsze niż standardowe – 1,25 mm.

– Mlekovita ma już jeden brand Darek przeznaczony dla dzieci, istniejący na rynku od 2001 r. – przypomina Dariusz Sapiński, prezes GK Mlekovita. W tej linii są jogurty, twarożki i lody. Nie jest ona jednak wspierana marketingowo przez producenta.

Dariusz Sapiński dodaje, że za Mia Mu stoi spójna koncepcja produktowo-marketingowa, nawiązująca do bohaterki (krowy) opakowania i reklam mleka Wypasione.

Zapowiada na 2012 r. marketingowe wsparcie sprzedaży linii Mia Mu.