Fresh24 dla konesera

Sklep internetowy stworzył kolejny specjalistyczny dział.

Obok kategorii „Bio/Eko”, „Kuchnie świata”, „Grill”, „Dziecko” w ofercie Fresh 24 znalazły się produkty „Dla konesera”.

- W każdym biznesie precyzyjna segmentacja klientów jest ważnym elementem strategii, ale w handlu internetowym możemy wykorzystać ją w nietypowy sposób - mówi Tomasz Trojanowski, prezes zarządu Fresh24.pl. - Tradycyjny sklep jest ograniczony fizyczną wielkością i tzw. długością półki. Nie może mieć w ofercie asortymentu zbyt rzadko kupowanego, bo stałe koszty (czynsz, pensje, media itd.) czynią go nieopłacalnym. My w czysto internetowych supermarketach nie mamy tych ograniczeń, bo nie magazynujemy towarów, a kupujemy je na bieżąco u dostawcy pod konkretne zamówienie klienta.

Asortyment  „Dla konesera” to 131 produktów z 19 kategorii, np. egzotyczne owoce (karambola czy miechunka), ekskluzywne przetwory (krem z kasztanów, sałatki z alg), przyprawy, ręcznie robione makarony, czarny ryż, dobre sery oraz nietypowe gatunki mięs (np. z antylopy).