Maspex ruszył z promocją Tigera

Na razie jest to kampania outdoorowa. W całej Polsce.

Kampania napoju energetycznego Tiger produkowanego przez Maspex na licencji Dariusza Michalczewskiego rozpoczęła się w ubiegłym tygodniu. Ma charakter wizerunkowy, a jej przewodnie hasło to "Power is Back".

Jak zapewnia Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej i PR, sprzedaż napoju rośnie. Dane sprzedażowe Maspeksu pokazują, że sprzedaż Tigera tego producenta jest większa, niż wskazują na to liczby firmy zewnętrznej badającej kategorię. – Te badania uwzględniają naszą sprzedaż tylko na poziomie około 20 proc. – mówi Dorota Liszka. Tłumaczy, że wynika to z zamieszania na rynku – na półkach są jeszcze napoje poprzedniego licencjobiorcy, czyli Food Care. Zapewnia, że pozycja marki Tiger na rynku nie zmieniła się i wciąż jest ona liderem w kategorii napojów energetycznych.

– Sytuacja stanie się klarowna i na półkach pozostanie tylko jeden Tiger, produkowany przez Maspex, ponieważ Food Care od marca tego roku, na czas trwania procesu, ma zakaz produkcji, promocji i wprowadzania do obrotu wszystkich napojów z oznaczeniem Tiger. To wymaga jednak czasu – mówi Dorota Liszka.