Wraca Paloma

Miraculum reaktywuje markę "uśpioną" w 2009 r.

Miraculum wprowadza właśnie na rynek markę Paloma w dwóch kategoriach: pielęgnacja ciała oraz pielęgnacja rąk i stóp. W pierwszej kategorii są to produkty w linii Body SPA, w drugiej – Nail Expert. Producent zapowiada szybki rozwój obu linii.

– Zdecydowaliśmy się na nowo pokazać konsumentom tę markę, jednak w innym wcieleniu, podjęliśmy kilka radykalnych kroków – mówi Justyna Strugacz, specjalista ds. PR w Miraculum. Zapewnia, że markę strategicznie i wizualnie wymyślono na nowo, została całkowicie zmodyfikowana i repozycjonowana.

Przed 2009 r. pod marką Paloma sprzedawane były kosmetyki kolorowe, pozycjonowane w niskim segmencie cenowym. Obecnie w segmencie odżywek do paznokci Paloma pozycjonuje się cenowo obok takich firm, jak: Bell, Coral (Delia), Vortual Joko, Celia czy Eveline. – Linia Nail Expert w nowym wizerunku nawiązuje do marek semiselektywnych Sally Hansen, Deborah oraz profesjonalnych Peggy Sage, Allesandro, Opi – podkreśla Justyna Strugacz.

Miraculum na razie koncentruje się na budowaniu dystrybucji, akcje promocyjne kieruje głównie do dystrybutorów. Na jesień br. i wiosnę 2012 r. planuje promocje konsumenckie.

Paloma jest ostatnią marką w portfolio Miraculum, którą producent odświeżył.