Waniliowa Coca-Cola nie w Polsce
Popyt na Vanilla Coke jest u nas zbyt mały, aby Coca-Cola wprowadziła ją na rynek.
Dodaje, że według obserwacji firmy nie są to duże ilości. – Bo i cena jest dosyć wysoka – podkreśla. W jednym z warszawskich sklepów 1-litrowa butelka kosztuje 7,90 zł.
Iwona Jacaszek zapewnia, że na razie nie ma planów wejścia na polski rynek z waniliowym smakiem. Z badań producenta wynika, że w naszym kraju nie ma na to wystarczającego popytu.
– To bardzo niszowy produkt, z doświadczenia w innych europejskich krajach, gdzie go wprowadziliśmy, wynika, że zapotrzebowanie na ten smak jest małe. W niektórych krajach nawet wycofaliśmy ten smak – podkreśla.
Obecnie Coca-Cola mocno koncentruje się w Polsce na wersjach Light i Zero, które – jak zapewnia Iwona Jacaszek – znajdują coraz więcej zwolenników, widzi też wciąż potencjał dla klasycznej wersji napoju.