Henkel wspiera sprzedaż marki Palette

Po raz pierwszy w historii marki producent sięgnął po gwiazdę.

Polska jest pierwszym krajem, w którym Henkel zdecydował się na zaangażowanie ambasadorki marki Palette. Została nią aktorka Anna Dereszowska. Właśnie rusza kampania, w której wykorzystane będą billboardy, szczególnie te na Wybrzeżu, citylighty, a także prasa kobieca. Akcja billboardowa będzie trwała do końca sierpnia, natomiast reklamy w prasie ukażą się w wydaniach sierpniowych i wrześniowych.

Karolina Bloch, starszy kierownik ds. marki w Henklu, zapewnia, że pozycja Palette w rynku produktów do koloryzacji włosów jest stabilna, a marka jest ilościowym liderem. Kampania reklamowa nie jest związana z wprowadzeniem nowości czy zmianą opakowań produktów.

- Ważne, aby kobiety w Polsce zobaczyły, że marka Palette jest używana przez znaną osobę. Od dawna chcieliśmy zrobić taka kampanię - podkreśla Karolina Bloch.