Tatra w sieci

Grupa Żywiec czasowo obniżyła cenę 0,5-l Tatry, ale jednocześnie próbuje dotrzeć z marką do młodych i "zdynamizowanych" konsumentów.

Marka Tatra zyskała właśnie nową, internetową stronę domową oraz fan page w serwisie Facebook. Producent tłumaczy, że takie działania były konieczne, ponieważ konsumenci Tatry niejednokrotnie korzystają z internetu częściej niż z telewizji.

Jednocześnie Grupa Żywiec czasowo wprowadziła promocję cenową, dzięki której 0,5-l Tatra Jasna Pełna kosztuje 1,99 zł. Wszystkie te działania mają zwrócić uwagę konsumentów na odświeżone opakowanie marki.

- Tatrę pozycjonujemy jako piwo w rozsądnej cenie. Ale zastój na rynku spowodował, że konsumenci byli przez producentów piwa nieco zaniedbywani. Dlatego w ostatnim czasie dynamicznie odświeżamy swoje portfolio, nie tylko w przypadku piw z wyższej półki, ale także tych tańszych - mówi Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy Grupy Żywiec.