Henkel porządkuje obsadę kluczowych stanowisk

Niedawno Henkel przedstawił nowego dyrektora odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży w dużych sieciach, a już jest kolejny.

Artur Menarski został dyrektorem sprzedaży rynku tradycyjnego w dziale środków piorących i czystości Henkel Polska. Do jego głównych obowiązków należy wzmocnienie sprzedaży i udziałów rynkowych w tradycyjnym kanale sprzedaży wszystkich marek środków piorących i czystości Henkla obecnych na polskim rynku, takich jak Persil, Silan, Somat i Clin.

To kolejna zmiana w Henklu. W lipcu br. Robert Mazur zastąpił Bartosza Olejarskiego i objął stanowisko dyrektora sprzedaży handlu nowoczesnego w dziale kosmetyków pielęgnacyjnych i zapachowych Henkel Polska. Do jego obowiązków należy rozwój sprzedaży marek kosmetycznych Henkla w dużych sieciach handlowych.

Artur Menarski z Henklem związany jest od 2004 r., kiedy to objął stanowisko marketing managera w niemieckim oddziale firmy. W 2006 r. przeniósł się do oddziału Henkla w Arizonie. Przed objęciem stanowiska w Polsce ponownie pracował w oddziale niemieckim. Przez kilka lat związany był też z Procter & Gamble.