Fiore od Ambry bez konkurencji

Ambra zmienia pozycjonowane odświeżonej marki i tworzy nową kategorię "szampanów smakowych".

W składzie naturalne soki ze świeżych owoców, a w szacie graficznej m.in. modyfikacja krawatki i odmieniony wizerunek owoców na etykiecie - w takiej odsłonie Grupa Ambra, producent, importer i dystrybutor alkoholi, zaprezentował markę Fiore.

Jak informuje Katarzyna Brodowska, brand manager marki Fiore w Ambrze, strategia cenowa Fiore zakłada przesunięcie produktu na wyższy poziom cenowy, czyli upper-mainstream.

- Fiore jest unikatowym produktem i należy do zupełnie nowej kategorii definiowanej jako szampan smakowy. Stanowi ona olbrzymią szansę na wzrost sprzedaży w kategorii win musujących i pozyskanie użytkowniczek innych kategorii - uważa Katarzyna Brodowska.

Na półce, przekonuje Brodowska, Fiore nie ma bezpośredniego konkurenta. Jest wypełnieniem luki rynkowej w segmencie alkoholi dedykowanych kobietom, w których dominują produkty zaadaptowane z marek typowo męskich, takich jak piwo czy wódka. Pośrednia konkurencja to piwa smakowe, produkty o charakterze ready to drink i wina musujące.

Marka Fiore będzie promowana na dodatkowych ekspozycjach oraz niestandardowych prezentacjach na półce sklepowej, przy wykorzystaniu silnego wsparcia materiałów POS.