Grey Goose aktywnie

Bacardi-Martini Polska przekonuje, że ostatnie miesiące wyraźnie pokazują wzrosty sprzedaży wódki Grey Goose.

Producent nie zdradza co prawda, jakiej skali są to wzrosty, ale zaznacza, że w najbliższym czasie będzie dążyć do zwiększenia udziału w segmencie wódek premium w Polsce, wykorzystując przy tym jego obecny potencjał.

Nie chodzi jednak o wprowadzanie nowości produktowych. - Koncentrujemy się na działaniach promocyjnych. Jest to podyktowane obserwacją rynku i trendów. Segment wódek premium w Polsce jest w tej chwili nasycony i wolimy skupiać się na promocji tych wariantów marki, które już są w portfolio - stwierdza Aleksandra Dudek z Bacardi-Martini Polska. A są to trzy warianty: Grey Goose Original, Le Citron oraz Grey Goose L’Orange.

- Struktura sprzedaży poszczególnych wariantów dużo się od siebie nie różni, niemniej jednak największym powodzeniem cieszy się wersja Original - mówi Aleksandra Dudek.

Na świecie Grey Goose promowana jest jako marka z najwyższej półki, która czerpie korzyści wizerunkowe głównie z obecności na prestiżowych eventach, także o charakterze charytatywnym. Podobnie jest w Polsce. Od dwóch lat Bacardi-Martini Polska współpracuje z Klubem Polskiej Rady Biznesu i w nim promuje markę oraz angażuje się w przedsięwzięcia kulturalno-rozrywkowe. Wszystkie te działania będą kontynuowane przez kolejne miesiące. Dodatkową osią komunikacji jest promowanie koktajli na bazie wódki Grey Goose.

- Mamy ogromną bazę wyśmienitych drinków, przygotowywanych przez globalnego ambasadora marki Dimitri Lezinska - podkreśla Aleksandra Dudek.