Gryf chce być większy o 50 sklepów

Do końca roku sieć chce zrzeszać 160 placówek.

Firma pracuje także nad wizerunkiem marki.

– Spółka przede wszystkim działa na rzecz sklepów zrzeszonych w sieci Gryf, wypłacając dodatkowe wynagrodzenia retro, więc maksymalizacja zysku samej spółki nie jest celem nadrzędnym. Niemniej jednak w 2010 r. został wypracowany zysk netto, który uchwałą walnego zgromadzenia wspólników został w całości przeznaczony na dalszy rozwój – mówi Michał Szafranowicz, koordynator ds. rozwoju sieci. Chodzi głównie o obrandowanie wszystkich sklepów i ujednolicenie ich zewnętrznego wyglądu. Trwa m.in. akcja oklejania witryn.

Firma inwestuje także w akcje lojalnościowe dla klientów Gryfa. Obecnie prowadzi akcję "Lato" obejmującą produkty sezonowe, spółka przygotowała plakaty, promocje, specjalne ekspozycje towarów.

– Najnowszy projekt jest na razie tajemnicą, ale na przełomie października i listopada sieć Gryf rozpocznie nową akcję. Na tym etapie możemy powiedzieć, że będzie to koncept mocno związany z regionem, w którym działamy – dodaje Michał Szafranowicz.

Firma Sieć Handlowa "Gryf" działa od czerwca 2007 r. na terenie województwa pomorskiego. Spółkę tworzą właściciele sklepów zrzeszonych w Gryfie, wszyscy są jej udziałowcami. Udziały w firmie ma też spółka Zatoka. Sieć skupia sklepy o powierzchni od 50 do 100 mkw.