Carrrefour rozpoczyna kampanię

Francuska sieć rozpoczyna telewizyjną kampanię promującą nową markę własną.

Reklamy pokazują, jak nowe produkty są testowane i akceptowane przez konsumentów. Produkty mają nowe logo, niosące przekaz: "zainspirowane, przetestowane i zaakceptowane w panelu testowym Carrefoura". Konsumenci mają też swój udział przy wyborze opakowania, receptury i etykiety (pisaliśmy o tym przedsięwzięciu przed tygodniem).

Szef Carrefoura Lars Olofsson jest przekonany, że projekt ten pomoże firmie osiągnąć zamierzony cel zwiększenia udziału marek własnych we francuskich sklepach do 40 proc., z obecnych 25 proc. Do końca roku na sklepowe półki zostanie wprowadzonych 1500 nowych produktów pod własną marką.

Detalista będzie też promował w czasie lata owoce i warzywa pochodzące z Francji we wszystkich swoich sklepach Carrefour i Carrefour Market. "Prawie 90 proc. sprzedawanych w Carrefourze warzyw i owoców sezonowych ma francuskie pochodzenie; chcemy zachęcić konsumentów do kupowania francuskich produktów i zwiększyć spożycie warzyw i owoców" - mówią przedstawiciele firmy. Produkty objęte tą promocją będą oznaczone francuską flagą.