Nowe marki własne w wyższym segmencie Tesco

Na ich opakowaniach nie figuruje nazwa sieci.

ChocaBlok to nowa marka Tesco. Lody w czterech smakach, w 500-ml opakowaniach, kosztują 19,99 zł. Na razie, co najmniej do 3 sierpnia, ich cena jest niższa i wynosi 9,99 zł. Marka z wyższej/średniej półki dostępna jest we wszystkich europejskich krajach, w których Tesco operuje.

Kilka tygodni wcześniej w sklepach sieci pojawiły się należące do tej samej co lody grupy własnych marek karmy dla psów i kotów - Lathams i Nutricat. Cena 2-kg karmy dla psów wynosi 22,99 zł, 1-kg karmy dla kotów – 19,99 zł, a 400-g opakowania – 6,99 zł.

Linie wyróżnia nie tylko pozycjonowanie cenowe, ale także ich kompletność w ramach kategorii. - W każdym z przypadków mówimy o bogatej gamie produktów, często specjalistycznych, w ramach jednej kategorii – podkreśla Michał Sikora z biura prasowego Tesco. Obejmują one wiele smaków czy rodzajów, nie tylko wersję uniwersalną i specjalistyczną. Tesco zaznacza, że lody wyróżniają się naturalnymi składnikami (jaja z chowu z wolnego wybiegu, pełne mleko itp.), a karma nie zawiera sztucznych barwników, konserwantów, mąki, soi i nabiału.

Tesco ma w ofercie marki własne obejmujące nawet kilka kategorii, np. odzieżową F&F, Technika (telewizory i akcesoria) czy nabiałową Milkland. W segmencie ekonomicznym jest Tesco Value, średnim – Tesco, a z dyskontami konkuruje około 1000 marek dyskontowych.