BAT z Viceroy Superslims na podium

W niespełna dwa lata od pojawienia się na rynku papierosy Viceroy Superslims zdobyły 3. pozycję w swojej kategorii.

Marka Viceroy w wariancie superslim została wprowadzona do sprzedaży w sierpniu 2009 r. w odpowiedzi na dynamiczny rozwój segmentu papierosów cienkich, popularnych zwłaszcza wśród kobiet.

Jak informuje Konrad Gotlib, Viceroy brand executive w British American Tobacco, po 1,5 roku sprzedaży papierosy Viceroy Superslims wypracowały 1,5-proc. udział w rynku papierosów i ponad 80-proc. poziom dystrybucji (BAT, III 2011 r.). W czerwcu tego roku, wraz z globalną zmianą paczek marki Viceroy, BAT w Polsce także wprowadził do obrotu nowe opakowania, które mają jeszcze bardziej podkreślić "kobiecy charakter marki".

Konrad Gotlib tłumaczy, że opakowania Viceroy Superslims zyskały nowoczesny design, wyższej jakości materiał (grubszy papier) oraz trójwymiarową strukturę charakterystyczną dla marek premium. Warto tu jednak zaznaczyć, że Viceroy Superslims cenowo pozycjonowane są jako papierosy "dobrej jakości w rozsądnej cenie".

Viceroy Superslims w nowej odsłonie promowane są m.in. przez trójwymiarowe wobblery stworzone specjalnie dla tej marki. Jak zapewnia British American Tobacco, to pierwszy tego typu projekt koncernu tytoniowego w Polsce.

Kategoria papierosów superslims rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. – W ostatnich trzech latach jej udział w rynku papierosów właściwie podwoił się i dziś sięga 16,4 proc. Jeśli chodzi o markę Viceroy Superslims, to w swojej kategorii zajmuje już 3. pozycję – mówi Konrad Gotlib.