Martin Brown zwiększa ofertę w Polsce

Po sukcesie sprzedażowym sosów do lodów i deserów Cresco Italia Martin Brown wprowadza do Polski dwa nowe produkty.

Złota pasta Golden Sparkle to półprodukt, który służy do dekoracji wyrobów cukierniczych. Jak podaje firma, "na prośbę klientów" (cukierników) od czerwca br. w Polsce dostępna jest także biała wersja czekoladowego kremu do dekoracji Covela.

Oba produkty będą dystrybuowane bezpośrednio oraz przez hurtownie, a ich odbiorcami mają być: cukiernie, piekarnie, restauracje oraz korporacyjni producenci wyrobów cukierniczych i słodyczy.

- Sukces sprzedażowy gotowych błyszczących sosów do lodów i deserów Cresco Italia zachęcił nas do wprowadzania kolejnych propozycji z linii Słodkie blaski lata. Tym razem wprowadzamy półprodukt, który zapewni cukiernikom większe możliwości zastosowania według indywidualnych potrzeb - mówi Marcin Komorowski, członek zarządu Martin Brown.

Martin Brown do tej pory obecny był w Polsce z gotowymi sosami w butelkach do deserów, lodów czy gofrów i lodami 3Dino. Wyroby te dostępne są w masowej sprzedaży.