Agros Nova na gotowo

Producent chce wzmacniać pozycje w całym rynku potraw gotowych mokrych, czyli w daniach, sosach i zupach.

Powołując się na dane Nielsena z ostatnich 12 miesięcy, Agros Nova podaje, że z marką Łowicz jest trzecim producentem w kategorii dań gotowych warzywno-mięsnych (z udziałem rzędu 14 proc. wartościowo) oraz liderem segmentu sosów i zup gotowych (w tym ostatnim przypadku ex aequo z Profi).

- Chcemy piąć się do góry, ale patrzymy na rynek szerzej. Interesuje nas systematyczne zwiększenie udziałów w szeroko rozumianym rynku potraw gotowych mokrych (dania, sosy i zupy gotowe mokre). Śledzimy trendy, pracujemy nad nowymi formatami - podkreśla Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros Novej.

Przekonuje, że od czasu wejścia z marką Łowicz w segment dań gotowych warzywno-mięsnych w 2007 r. firma jest najbardziej innowacyjnym uczestnikiem rynku. Chodzi nie tylko o format dania jednogarnkowego: Łowicz Kociołek do syta, lecz także najnowszą linię Łowicz Dziś Na Obiad, która łączy cechy fiksów, znanych z kategorii dań w proszku, z formułą mokrego sosu.

Obecnie Agros Nova rusza z kampanią promującą tradycyjne dania gotowe Łowicz w nowym, rodzinnym 900-g opakowaniu. Linia ta wchodzi do oferty na stałe, a składa się z trzech najszybciej rotujących produktów: gołąbki i pulpety w sosie pomidorowym oraz fasolka po bretońsku. W linii standardowej 580 g jest osiem potraw.

- Zarówno na rynku sosów, jak i dań gotowych Agros Nova (Łowicz) była największym reklamodawcą w 2010 r. - dodaje Joanna Bancerowska.