FoodCare zaczyna od Tesco

FoodCare, który niespełna rok temu wypuścił na rynek nową w kategorii izotoników markę, rusza właśnie z promocją wspierającą jego sprzedaż.

FoodCare wspiera sprzedaż w lecie nie tylko energetyku Black, ale i izotoniku 4Move.

Do 19 października br. każda osoba, która kupi dowolny napój z oferty 4Move, zachowa paragon, wyśle jego numer SMS-em i odpowie na pytanie, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Promocja na razie ruszyła w sklepach Tesco, ale docelowo obejmie wszystkie punkty sprzedaży, gdzie dostępne są napoje 4Move, czyli m.in. stacje BP czy sieci sklepów Piotr i Paweł.

Promocję konsumencką i konkurs wspiera prowadzona równolegle kampania reklamowa w internecie, wybranych rozgłośniach radiowych oraz nośnikach reklamy zewnętrznej i w czasie eventów. Komunikację konkursu podkreśla specjalna biało-czerwona grafika etykiet (marka jest jedynym oficjalnym napojem izotonicznym Piłkarskiej Reprezentacji Polski).