Mountain Dew w natarciu

PepsiCo walczy o kawałek energetycznego tortu nie tylko dystrybucją, ale także reklamą produktu.

Napój energetyczny Adrenaline Mountain Dew zadebiutował na rynku latem 2010 r. i – według zapewnień producenta – wartościowo jest już czwartą marką w swoim segmencie.

PepsiCo nie spoczywa jednak na laurach. Na rynku pojawiło się właśnie nowe, większe opakowanie napoju Mountain Dew (850 ml PET), planowane jest też silnie wsparcie reklamowe. Nowa pojemność Adrenaline Mountain Dew będzie bowiem komunikowana spotem telewizyjnym w ogólnopolskich stacjach. Zaplanowano także outdoor oraz wsparcie w miejscach sprzedaży, gdzie pojawią się specjalne standy oraz materiały POP zawierające nowe opakowanie Adrenaline Mountain Dew.

- Szeroka dystrybucja jest podstawowym i niezmiennym elementem budowy marki na rynku. Jednak, aby uzyskać czołową pozycję w segmencie napojów energetycznych, kontynuujemy też silne wsparcie marketingowe i reagujemy na potrzeby konsumentów [chodzi o wprowadzenie nowego opakowania - przyp. red.] - usłyszeliśmy w firmie.