Carrefour expressik

Otwarto pierwszy Carrefour Express w nowym, mniejszym formacie.

Uruchomiony 29 czerwca sklep w Warszawie ma powierzchnię 90 mkw. i logo w kolorze innym niż większe placówki pod tym szyldem – pomarańczowe.

Pomarańczowe sklepy Carrefour Express (ten kolor dominować ma też w wystroju wnętrz) mają mieć powierzchnię od 50 do 100 mkw. Format zakłada pełną samoobsługę. Przy sklepach nie musi być parkingu.

– Nasz nowy format ma umożliwić klientom zrobienie najpotrzebniejszych zakupów w pobliżu domu czy miejsca pracy, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku dotyczące najmniejszych sklepów spożywczych, do których wchodzimy dosłownie na kilka minut – powiedział Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Carrefour Express to sklepy franczyzowe. Do tej pory system skierowany był do właścicieli sklepów dysponujących lokalem o powierzchni od 100 do 500 mkw., z dogodnym dojazdem, parkingiem i w sąsiedztwie osiedli mieszkaniowych.