Platinum Men Dr Irena Eris dla wybranych

Rynek kosmetyków dla mężczyzn rośnie w imponującym tempie, dlatego firma postanowiła odświeżyć linię z najwyższej półki - Platinum Men.

Powołując się na dane MEMRB z okresu III-IV 2011 r. Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris", podaje, że rynek kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy dla mężczyzn wzrósł o 10,3 proc. ilościowo (do 2,1 mln sztuk). Są segmenty, w których sprzedaż wzrosła nawet kilkakrotnie (maseczki do twarzy), o połowę (kremy pod oczy) czy o jedną czwartą (żele oczyszczające).

– Powoli rośnie też sprzedaż kremów do twarzy, które są największą kategorią całego rynku, a rocznie sprzedawanych jest ok. 1,2 mln sztuk – mówi Magdalena Pawłowska, kierownik ds. PR marki Dr Irena Eris i marki Pharmaceris w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris".

W odpowiedzi na trend "zadbany mężczyzna" firma wypuściła właśnie na rynek odświeżoną serię produktów premium Platinum Men. – Są nowe produkty w linii, nowe formuły i opakowania – tłumaczy Magdalena Pawłowska.

Linia dostępna jest w perfumeriach i wybranych sklepach na rynku tradycyjnym. Firma nie przewiduje, by produkty z serii Platinum Men trafiły do hiper- czy supermarketów. Sprzedaż wspierana jest m.in. materiałami BTL i działaniami w punktach sprzedaży.