Prapremiera Frugo trwa w najlepsze

W miniony weekend napój Frugo bawił w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu.

FoodCare, nowy właściciel kultowej w latach 90. marki Frugo, odświeżoną wersję napoju wprowadzi do regularnej sprzedaży w lipcu br. Wcześniej jednak, po prapremierze marki na krakowskim rynku przed dwoma tygodniami, w miniony weekend produktu mieli okazję spróbować konsumenci w Sopocie, Szczecinie i Wrocławiu.

Producent zapewnia, że przedpremierowe "spotkania z Frugo" cieszą się ogromnym zainteresowaniem, zwłaszcza wśród młodych osób, do których brand jest kierowany (w wieku od 14 do 28 lat).

FoodCare kupił od firmy Aflofarm prawa do marki Frugo w marcu tego roku. Napój nie był w sprzedaży od kilku lat. FoodCare zapowiada jego reaktywację, powrót na szczyt sprzedaży i bardziej "europejski" charakter.