Piątnica porządkuje ofertę

OSM Piątnica, która od marca br. ma w swoich strukturach spółdzielnię z Ostrołęki, nie zostawi w ofercie wszystkich produktów przejętej mleczarni.

– Pracujemy nad odświeżeniem wizerunku, ale przede wszystkim musimy wypracować wysokie standardy jakości produkcji w nowym zakładzie, dlatego jedne produkty ostrołęckiej spółdzielni nadal będą w ofercie, inne nie – mówi Beata Tomczyk z działu marketingu OSM w Piątnicy.

Nie zdradza jednak, czy w sprzedaży pozostanie marka Milandia, której właścicielem jest przejęta mleczarnia. Pod szyldem Piątnicy ostrołęcka spółdzielnia działa od końca marca br. Twórca kategorii serków wiejskich dzięki przejęciu zyskał dodatkową bazę surowcową, oddaloną od macierzystej zaledwie o 35 km (SM Ostrołęka zdecydowała jednocześnie o sprzedaży swojej serowni w Nidzicy).

Dzięki fuzji obu przedsiębiorstw OSM Piątnica wzmocni też i tak coraz lepszą pozycję wśród największych firm mleczarskich w Polsce. W 2010 r. przychody ze sprzedaży OSM Piątnica wzrosły o 13 proc. w stosunku do ubiegłego roku i tym samym przekroczyły pułap 550 mln zł.