Neptun od Wilbo solo

Marki Dal Pesca i Proryb znikają z rynku, produkty tych marek wchłonął Neptun.

Dobiega końca rozpoczęty w styczniu br. proces rebrandingu Neptuna – kluczowej marki spółki Wilbo. Asortyment dotąd sprzedawany pod markami Dal Pesca (mrożone ryby i owoce morza) oraz Proryb (ryby wędzone, marynaty i salinaty rybne) teraz sprzedawany jest pod brandem Neptun.

– Wykorzystujemy kapitał tej marki. Co drugi Polak deklaruje, że zna Neptuna, a co trzeci jest konsumentem jego produktów – tłumaczy Karolina Różycka, junior brand manager w Wilbo.

Neptun był i pozostaje marką reprezentującą średnią półkę cenową. Zarząd Wilbo tłumaczy, że dzięki ujednoliconej strategii oraz jednej wiodącej marce udało się obniżyć koszty operacyjne spółki i osiągnąć znaczące efekty skali.

Wilbo jest w trakcie planowania narzędzi wsparcia sprzedaży do zakończonego procesu rebrandingu.