CEDC z Jeżówką w portfolio

Obok Żubrówki i Soplicy CEDC chce mieć kolejną silną markę w segmencie wódek smakowych.

– Kategoria wódki smakowej w Polsce, która w 2010 r. stanowiła już prawie 20 proc. rynku wódki, jest na tyle obiecująca, że naszym zdaniem nowa marka zostanie dostrzeżona i doceniona przez konsumentów, zwłaszcza tych lubiących eksperymentować – wyjaśnia Anna Załuska, corporate PR manager w CEDC.

Jeżówka dostępna jest w trzech wariantach smakowych, ale jeden z nich – jabłko i mięta – jest w kategorii alkoholi zupełną nowością. – Chcemy, aby nasze marki zajęły silną pozycję w istniejących segmentach smakowych, a jednocześnie rozwinęły nieznany dotąd segment, czyli właśnie jabłka i mięty – mówi Anna Załuska.

Rynek wódek smakowych zdominowany jest obecnie przez cztery warianty: słodko-gorzki, "żubrówkowy" oraz cytronowy i wiśniowy. W 2010 r. Polacy kupili o 19 proc. więcej wódki smakowej niż w roku 2009, a wartość tej kategorii przekracza już 2 mld zł (CEDC za Nielsenem).

Jeżówka dostępna będzie w handlu nowoczesnym i tradycyjnym w pojemnościach: 100, 200 i 500 ml. Wprowadzenie marki na rynek wesprą kampania w najważniejszych tytułach prasy handlowej, materiały POS i działania PR.

W kategorii wódek smakowych CEDC oferuje już Żubrówkę, wódkę Soplica (wiśniową, malinową i o smaku orzechów laskowych), Złotą Gorzką (wódkę o smaku słodko-gorzkim) oraz wódkę Bols w kilku egzotycznych odsłonach (Cinnamon, Lemon Cranberry i Vanilla).