Tena nie tylko w Rossmannie

Kolejny etap rozszerzenia dystrybucji marki Tena jej producent planuje za rok.

SCA Hygiene Products, globalny producent artykułów do higieny kobiecej, w tym roku nie będzie już rozszerzał dystrybucji marki Tena, ale – jak nas poinformował – nie wyklucza takich działań w 2012 r. Mowa o nowych sieciach drogerii czy też hiper- i supermarketach.

Na razie oferta specjalistycznych wkładek Tena (przeznaczonych dla kobiet z problemami nietrzymania moczu) trafiła do ok. 470 sklepów Rossmann. Do tej pory produkty marki dostępne były głównie w aptekach i sklepach medycznych.

Do 30 czerwca br. sprzedaż wkładek Tena wspierana jest głównie reklamą w miesięczniku wydawanym przez sieć Rossmann oraz promocją konsumencką prowadzoną także za pośrednictwem tej drogerii.

Według producenta potencjalnych użytkowniczek produktów Tena może być w Polsce nawet 3 mln, bo tyle pań – według badań – ma problemy z wysiłkowym nietrzymaniem moczu.