Paola od Hoop także latem

Jest nowa szata graficzna i nowe smaki. W planach kampania reklamowa. Wszystko po to, by umocnić pozycję marki na rynku.

W kategorii syropów do rozcieńczania Paola jest marką nr 2 (nr 1 jest Herbapol) z udziałem w wysokości 19,1 proc. (za Hoop Polska).

- Marka rośnie ponad trzy razy szybciej niż jej główny konkurent. Syropy w ogóle są rozwijającą się kategorią, bo konsumenci piją je nie tylko w okresie jesienno-zimowym, ale także latem jako dodatek do orzeźwiającego napoju - mówi Anna Zygmunt, brand manager marki Paola w Hoop Polska.

Hoop Polska uznał, że czas odświeżyć wizerunek marki i wprowadzić nowe smaki syropów – brzoskwiniowy, pomarańczowy i cytrynowy. Anna Zygmunt wyjaśnia, że pomarańcza jest trzecim pod względem popularności smakiem w kategorii, cytryna również znajduje się w pierwszej dziesiątce. Brzoskwinia do tej pory wykorzystywana była w napojach czy syropach jedynie jako dodatek wzbogacający smak (np. ice tea o smaku brzoskwiniowym).

Pod koniec czerwca powinny być znane szczegóły kampanii reklamowej syropów Paola.