Energetyczna Hellena

Jutrzenka Colian intensywnie buduje pozycję na rynku marki Hellena. Po oranżadzie w wersji light przyszedł czas na napój energetyczny pod tą marką.

NRG Power Hellena, według zapewnień producenta, to pierwszy napój energetyzujący o smaku oranżady, który pojawił się na sklepowych półkach (dostępny jest w 250-ml puszce). Producent tłumaczy, że bazując na popularności tej kultowej w Polsce marki, postanowił rozszerzyć swoje portfolio o kategorię, w której Hellena do tej pory nie była obecna, a która warta jest już ponad 700 mln zł.

Napój najpierw trafi do lokalnych placówek sprzedaży, potem jego dystrybucja będzie systematycznie rozszerzana (dla wszystkich napojów pod marką Hellena handel tradycyjny jest największym kanałem dystrybucji).

Ostatnio Jutrzenka Colian wznowiła kampanię telewizyjną marki Hellena pod hasłem "Hellena łączy pokolenia". To największe przedsięwzięcie reklamowe realizowane dla tej marki. Niedawno Jutrzenka wypuściła też na rynek oranżadę Hellena w wersji light.

Napój energetyczny NRG Power Hellena na razie promowany będzie głównie przez akcje dla dystrybutorów, otrzyma też wsparcie PR.

Na początek producent chce zdobyć ok. 3-proc. udział w rynku napojów energetycznych w Polsce.