Więcej Zagłoby od Rieber Foods

Rieber Foods Polska rozszerzył ofertę marki Zagłoba i już zapowiada, że to nie koniec nowych propozycji.

Obecnie w portfolio marki Zagłoba jest dziewięć dań gotowych w słoikach. Teraz dołączyły cztery nowe produkty do smarowania chleba - dwa warianty pasztetów i dwa smalcu. Rieber Foods zapowiada, że to nie koniec nowości - w planach są już bowiem kolejne.

Producent zapewnia, że poziom sprzedaży i rotacja dań gotowych Zagłoba są bardzo satysfakcjonujące pomimo ogólnego trendu spadkowego tej kategorii.

W 2010 r. Rieber Foods zdecydował, że jego flagowa marka - Delecta - ma być kojarzona wyłącznie jako ekspert od produktów słodkich. Tymczasem markę budowały nie tylko ciasta, dodatki do pieczenia i desery, ale również dania gotowe w słoikach (pulpety, gołąbki). Zdecydowano więc o "wyjęciu” dań gotowych spod marki Delecta i utworzenie dla nich osobnej, nowej marki – Zagłoba.

Zagłoba zadebiutowała na rynku jesienią 2010 r. daniami gotowymi w słoikach (m.in. fasola, flaki, gołąbki, pulpety). Jest skierowana do mężczyzn pracujących fizycznie i osób samotnych, dla których ważne jest, aby szybko ugotować pożywny posiłek.