Biofuturo ma dość zieleni

Biofuturo Trade, producent żywności ekologicznej pod marką Biofuturo, rozbudowuje jej dystrybucję oraz odświeża logo i szatę graficzną opakowań.

- Na razie produkty pod naszą marką Biofuturo dostępne są w Selgrosie i Carrefourze. Prowadzimy jednak rozmowy z kolejnymi dwiema sieciami - jedną ogólnopolską, drugą lokalną w Małopolsce - mówi Grzegorz Maliszewski, marketing & PR manager w Biofuturo Trade.

Podkreśla, że wreszcie to sami przedstawiciele placówek zarówno lokalnych, jak i tych największych chcą budować ekologiczne półki. - Widzą potencjał tej kategorii, bo przyciąga specyficznych klientów. Mowa o konsumentach świadomych i szukających produktów dobrych, a nie tanich - tłumaczy Maliszewski.

Firma nie tylko rozbudowuje dystrybucję produktów pod marką Biofuturo, ale zmienia też ich szatę graficzną. Wszystko po to, by odejść od powszechnych w tej kategorii opakowań w kolorze zielonym. - Najwyższa pora, aby produkty ekologiczne wyszły z cienia małych placówek i mogły z dumą stanąć na półkach wszystkich sklepów, tworząc trudną konkurencję dla innych artykułów spożywczych - stwierdza Maliszewski.

Biofuturo Trade oprócz marki własnej Biofuturo jest również dystrybutorem kilkunastu innych marek w tej kategorii.