Weekendowy debiut Frugo

FoodCare zaprezentował nową odsłonę kultowego w latach 90. napoju Frugo. To na razie tylko wstęp do pełnej oferty tej marki.

Przedpremierowy pokaz Frugo miał miejsce w miniony weekend na krakowskim Rynku Głównym, w jednej z tamtejszych cukierni. – Jestem przekonana, że powrót Frugo będzie wydarzeniem – powiedziała Paulina Włodarska, marketing manager w firmie FoodCare.

Zgodnie z deklaracją firma wprowadzi Frugo do sprzedaży już w lipcu br. – Z dystrybucją ruszamy za kilka tygodni, ale minie jeszcze trochę czasu, nim Frugo znajdzie się w całej Polsce – przyznaje Włodarska.

FoodCare kupił od firmy Aflofarm prawa do marki Frugo w marcu tego roku. Napój nie był w sprzedaży od kilku lat. FoodCare zapowiada jego reaktywację, powrót na szczyt sprzedaży i bardziej "europejski" charakter. Marka skierowana jest do młodych konsumentów w wieku do 14 do 28 lat.