Cisowianka chce być liderem

Sprzedaż Cisowianki w pierwszych miesiącach 2011 r. jest wyższa o ok. 30 proc. w stosunku do początku roku ubiegłego.

Tak informuje Katarzyna Pióro, PR manager marki Cisowianka. Tłumaczy jednocześnie, że znakomite wyniki sprzedaży to efekt intensywnej pracy nad rozwojem marki.

- Wszystko po to, by z czasem zostać liderem na rynku wody butelkowej w Polsce. Na razie Cisowianka jest marką nr 2 z udziałem w wysokości 9 proc. ilościowo - mówi Katarzyna Pióro.

W tym roku Polskie Zdroje, dystrybutor Cisowianki, wypuszczają na rynek Cisowiankę Perlage w szklanych butelkach, wprowadzają także innowacje w zakresie produkcji. - Uruchamiamy na przykład nową linię do butelkowania szkła i opakowań typu PET, ale w ramach jednej linii. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce - podkreśla Katarzyna Pióro.

Firma pracuje również nad rozwojem dystrybucji marki.

Głównymi działaniami wspierającymi sprzedaż Cisowianki są reklama telewizyjna oraz outdoor. Ważną rolę odgrywają akcje skierowane do dystrybutorów Cisowianki oraz nieszablonowe działania w sferze marketingu. Marka jest również oficjalną wodą polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a w 2010 r. była partnerem obchodów Roku Chopinowskiego. W ramach Kampanii Wodnej organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną prowadzona jest też akcja Woda dla Afryki - poprzez sprzedaż Cisowianki 0,33 l wspierana jest budowa studni w Afryce.