Hortex na licencji

Dzięki licencji na wykorzystanie wizerunku bohaterów z kreskówki "Scooby-Doo!" Hortex zdobył pozycję lidera w kategorii soczków w 200-ml kartonikach.

W 2010 r., czyli już po wprowadzeniu wizerunku bohaterów "Scooby-Doo!" na małe opakowania soków Hortex, ich sprzedaż wzrosła w stosunku do 2009 r. prawie 2,5-krotnie, do nawet 500 t miesięcznie (wcześniej było to ok. 200 t).

- Tym samym Hortex Holding wraz ze swoją drugą obecną w kategorii soczków dla dzieci marką Leon awansował na pozycję lidera tego segmentu. Nasz udział w sprzedaży soczków dla dzieci wzrósł bowiem z ok. 6 proc. w roku 2009 do prawie 12 proc. rok później - mówi Mikołaj Szelc, brand manager Hortex Holding.

Hortex Holding współpracuje z Warner Bros od kwietnia 2009 r. Umowa jest bezterminowa.

- Soczki z wizerunkami z kreskówki "Scooby-Doo!" nadal świetnie się sprzedają. Nasz udział w kategorii soczków dla dzieci w 200-mln kartonikach jest w tym roku stabilny i porównywalny z rokiem 2010 - dodaje Mikołaj Szelc.