Tesco testuje aplikację nawigacji w sklepie

Brytyjski detalista zamierza przetestować w sklepie w Londynie nawigację wewnątrzsklepową - informuje na swoim blogu Nick Lansley, szef działu badań i rozwoju Tesco.com.

Usługa będzie dostępna dla użytkowników poprzez mobilną aplikację na Androida, która wyszuka poszczególne produkty na trójwymiarowej mapie sklepu i wskaże kierunek dojścia do nich. Aplikacja automatycznie wybierze najkrótszą drogę dotarcia do produktu i wyrysuje trasę na mapie, na której kupujący przedstawiony jest jako niebieska kropka, w lokalizacji podanej z dokładnością do 3 m.

Tesco poszukuje obecnie chętnych do przetestowania usługi, a zainteresowani mogą poznać więcej szczegółów bezpośrednio na blogu Lansleya. Pisze on również, że na razie sieć nie zamierza upowszechniać tej usługi we wszystkich sklepach, gdyż "nie wiadomo, na ile okaże się ona użyteczna".