Goplana w nowych odsłonach

Jutrzenka rozbudowuje ofertę czekolad pod marką Goplana, ale zapowiada, że chce być ekspertem nie tylko od słodyczy.

Jutrzenka Colian, producent marki Goplana, w tym roku wprowadził już do sprzedaży serię czekolad z alkoholizowanym nadzieniem: Mojito, Irish Coffee w mlecznej czekoladzie oraz Pina Colada i Margarita Orange w czekoladzie deserowej. Nowością jest także linia ekskluzywnych czekolad w kartonikach: Deserowa, Gorzka, Śmietankowa Aksamitna i Mleczna Delikatna (deserowa i gorzka wyróżniają się wysoką, bo 48- i 60-proc. zawartością kakao). Udział marki Goplana w rynku czekolady w Polsce wynosi 4,2 proc. wartościowo (za Jutrzenką Colian).

Dodatkowo od 2009 r. Jutrzenka Colian konsekwentnie rozszerza portfolio bezglutenowych produktów marki Goplana. Obecnie są to już nie tylko czekolady, lecz także krówki, landrynki oraz Rajskie Mleczko.

Choć Jutrzenka słynie ze słodkich produktów (jest producentem także m.in. mocno wspieranej obecnie reklamowo oranżady Hellena i wafli Grześki), nie chce być postrzegana wyłącznie jako ekspert od słodyczy. Przedstawiciele firmy zapowiadają przejęcia w zupełnie nowych dla firmy kategoriach spożywczych, jak choćby w kategorii keczupów, musztard i innych dodatków do żywności.