Rexona na lato i nie tylko

Unilever znów najpierw bada nawyki higieniczne Polek, a potem zachęca je do częstszego stosowania antyperspirantów. Najlepiej tych marki Rexona.

Wśród najważniejszych higienicznych czynności codziennie wykonywanych przez Polki znajdują się: mycie zębów (96 proc.), używanie perfum (87 proc.), a także stosowanie antyperspirantu (84 proc.). Równocześnie Polki wskazują, że antyperspirant (66 proc.), szampon do włosów (43 proc.) oraz krem do twarzy (39 proc.) to trzy najważniejsze produkty niezbędne w ich codziennej pielęgnacji.

Tak przynajmniej wynika z badań na temat codziennych zwyczajów kobiet w zakresie higieny osobistej i pielęgnacji przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy Unilever, producenta antyperspirantu Rexona.

Okazuje się także, że Polki traktują antyperspiranty praktycznie na równi z perfumami – bez perfumowania się nie wyjdzie z domu 58 proc. ankietowanych, a bez użycia antyperspirantu 62 proc.

– Niestety, nadal część Polek nie stosuje antyperspirantu codziennie. Dlatego w szczególności przed nachodzącym latem zależy nam na tym, aby przekonać Polki do zmiany zachowań – mówi Edyta Sęk, brand activation manager Rexony. – W odpowiedzi na potrzeby kobiet linia Rexony została wzbogacona o nową formułę MotionSens opartą na zawartych w kosmetyku kapsułkach, które uwalniają zapach pod wpływem ruchu – dodaje Edyta Sęk.

Twarzą marki Rexona i jej nowego wariantu jest aktorka Małgorzata Socha, która w trwającej od kwietnia kampanii reklamowej przekonuje konsumentki, by wzięły udział w narodowym teście na suchość przeprowadzanym za pomocą specjalnych płatków testowych (będą dystrybuowane m.in. w prasie).

W ofercie marki Rexona znajduje się kilka wariantów antyperspirantów, w tym m.in.: Aloe Vera, Biorythm, Cotton czy Oxygen.

Na początku tego roku Unilever informował, że w maju i czerwcu 2010 r. Rexona była ilościowym liderem sprzedaży w swojej kategorii. Teraz usłyszeliśmy, że Rexona jest w pierwszej trójce największych marek antyperspirantów dla kobiet w Polsce. Ówczesny sukces spowodowany był m.in. kampanią "Jak jej to powiedzieć". Odbiła się ona głośnym echem w mediach, wielokrotnie i w sposób nieco prowokacyjny (symbolem reklamy była mała świnka) poruszano w niej temat higieny osobistej Polek.