Hoop Polska w Kutnie, nie w Warszawie

Zgodnie z zapowiedzią czeskiej Kofoli, właściciela Hoop Polska, w ramach restrukturyzacji trwa właśnie przeniesienie siedziby firmy Hoop z Warszawy do Kutna.

Obecnie część zespołu z Warszawy pracuje już w Kutnie. W najbliższych tygodniach będą przenosić się kolejne działy firmy. Nie wszystkie osoby zgodziły się na pracę w innym mieście, choć Hoop nie zdradza, ile dokładnie. Te, które rozstały się z firmą, objęto zwolnieniami grupowymi.

– Aktualnie Hoop Polska zatrudnia ok. 750 osób i na razie tak pozostanie – mówi Edyta Bach, PR manager firmy.

Po dokonanej w 2010 r. rewizji portfolio produktów Hoop Polska marki kluczowe to: Hoop Cola, Paola i Jupik. – Nie mamy w planach rezygnacji z któregokolwiek z tych brandów, dlatego aktywnie wspieramy ich sprzedaż – zapewnia Edyta Bach.

Do końca czerwca trwać będzie kampania Hoop Coli – Polak Mały. Marką Hoop Cola producent wspiera też Eskę Music Awards, jedną z najbardziej popularnych imprez muzycznych w Polsce. Prowadzona jest także kampania telewizyjna i internetowa dla Jupika, a w planach jest kampania dla Paoli.

Restrukturyzacja w firmie Hoop trwa od jesieni 2010 r. i są już widoczne jej wymierne skutki. W I kwartale 2011 r. wzrost przychodów ze sprzedaży w Polsce wyniósł prawie 10 proc. Wzrost ten osiągnięty został głównie w kanale tradycyjnym i w takich segmentach, jak napoje gazowane (Hoop Cola), wody mineralne (Arctic) i syropy (Paola).