FoodCare zmienia strategię

Wydaje się, że Maspex nie jest pewny następnego ruchu FoodCare, który nagle wycofał swój pozew przeciw wadowickiej spółce. Tymczasem FoodCare pracuje nad Frugo.

– Można przypuszczać, że firma FoodCare negatywnie oceniła swoje szanse na pozytywne rozstrzygnięcie sprawy, co po raz kolejny potwierdza, że racje są po naszej stronie – komentuje Maspex w specjalnie wydanym oświadczeniu. – Jesteśmy jednak zdecydowanymi zwolennikami merytorycznego rozstrzygnięcia sprawy, a nie tymczasowego „unikania rozstrzygnięcia” w ramach zachowań taktycznych, bo taki może być cel tego działania – przyznaje spółka.

Przypomnijmy, że zaraz po tym, jak zapadła prawomocna decyzja sądu zakazująca FoodCare sprzedaży napojów energetycznych pod marką Tiger do czasu, gdy ruszy oficjalny proces z fundacją reprezentującą Dariusza Michalczewskiego, FoodCare wycofał swój pozew przeciw spółkom z Grupy Maspex Wadowice. Jednocześnie FoodCare zapewnił, że nie oddaje prawa do marki Tiger walkowerem, a jedynie wprowadza w życie "dobrze przemyślaną strategię".

– W tej chwili nic więcej powiedzieć nie mogę. W najbliższym czasie zdradzimy plan naszych dalszych działań, w tym dotyczących napoju Frugo, przy którym obecnie dużo się dzieje – mówi Elżbieta Socha z biura prasowego FoodCare.

W marcu FoodCare odkupił od Aflofarmu kultową w latach 90. markę napojów Frugo. Teraz chce przeprowadzić jego udaną reaktywację i wrócić z nim na szczyt sprzedaży.