Alma na plusie

Alma Market opublikowała wyniki za pierwszy kwartał 2011 r.

 

Skonsolidowane przychody grupy wzrosły do 344 mln zł, czyli o ok. 19 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2010 r. Zysk netto wyniósł 655 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej Alma Market odnotowała 3,9 mln zł straty netto (jednocześnie 540 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej). Jednostkowo Alma Market wypracowała 202 mln zł obrotu (wzrost o 7 proc.) i 148 tys. zł zysku netto (wobec 2,5 mln zł straty rok wcześniej).

Do końca tego roku Alma zapowiada otwarcie czterech nowych sklepów – dwóch w Warszawie i po jednym w Krakowie i Szczecinie. Ma także powstać 4-5 nowych sklepów pod szyldem Krakowski Kredens. Firma chce też rozwijać sprzedaż internetową i spodziewa się, że w tym roku przychody z tej części biznesu sięgną 50 mln zł.